در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

امتحان حسابان در 30 سال گذشته نظیر نداشت.

امروز امتحان حسابان داشتیم...

در طول 16 سال گذشته سابقه نداشت اینجوری سوال بدن

من سوالات 10 سال گذشته رو  مطالعه کرده بودم به این سختی نبود

بعضی از سوالات از سال 76 تا الان یک بار اومده بود و این بار دم بود.

سوالات رو با هر سال متفاوت داده بودن...

وخیلی سخت

اصلا می دونید چیه؟؟؟؟به ما که میرسه ها ....زمین دهن باز می کنه

انگار که قست جون کنکور 90 ها رو کردن

اول که کنکورمون حذف شد و بعد گفتن که حذف نیست و قرار نصف بشه

بعد گفتن که قرار معدل تا 50  درصد توش تاثیر پیدا کنه

بعد شد25 درصد تاه اینقدر امتحان ها رو سخت گرفتن که اگه کسی قبول بشه شاهکار کرده...

تازه گفتن پیش دانشگاهی رو هم می خوایم  حذف کنیم بعدش ما چی می شیم معلوم نیست؟؟؟؟؟



آقا یحو بیاین ما رو از زندگی ساقط کنید با این سوال هاتون که بهتره.....


دوستان دعا کنید که حسابان رو قبول بشم...

نظرات 2 + ارسال نظر
سلیمی آنگیل دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 ب.ظ http://angil.blogfa.com

مشکل نبینی برادر...

رضا جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ق.ظ http://rjzcompany.blogsky.com

آره منم با تو موافقم
اصلا سوالی مثل دوره تناوب (همون سوال ۱۰) هیچ وقت توی امتحانات نیومده بود.
اصلاْ معلممون هم گفته بود لازم نیست این قسمت را بخونید.
من هم که از خدا خواسته اصلاْ نگاش نکردم آخه دوره تناوب درس سختیه.
ولی حالا دیگه گذشته ها گذشته...!! دیگه باید فکر امتحانای بعدی بود...من خودم که اصلاْ از رشته ریاضی و اون درسای مذخرفش خوشم نمیاد ولی خوب چیکار کنم که مجبورم.!
.
.
امیدوارم شما هم در امتحانات موفق باشید...

ای آقا
فیزیک رو هم سخت دادن...هندسه هم سخت بود....به عربی که نمی خوام فکر کنم....!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد