در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

داستان نیاز(need)-نوشته پسر ایرانی(خودم)+ دانلود

داستان
نیاز(need)
که خودم نوشتمش رو میزارم برای دانلود:
این داستان در باره یه صنعت رو به روشت و پر سود در ایالات متحده و

دانلودش رو در ادامه مطلب ببینید:
نیاز+پوستر



این داستان در باره یه صنعت رو به روشت و پر سود در ایالات متحده و اروپا و آمریکای جنوبی و آفریقا و استرالیا و کل جهان و حتی قسمت هایی از آسیاست که توی این رکود و سقوط اقتصادی هیچ لطمه ای بهش وارد نشده...جالبه که بدونید همه از این صنعت استقبال می کنند و به نوعی مشتری ش هستند...داستان من در باره پشت پرده ی این صنعت عجیب و غریبه که نمی دونم از کی تا حالا به صنعت تبدیل شده ولی مشتری های پر و پا قرصی داره...
به هر حال این شما و این...:

دانلود:


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد