در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

ما که رفتیم افغانستان...شاید هم تاجیکستان.

یارانه ها هدف مند شد...من رفتم افغانستان

به سلامتی که یارانه ها هم از بلا تکلیفی 30 ساله در اومدند و به میمنت و مبارکیه دولت مهر ورز و خدمت گذار آقا محمود،هدفمند شدند.

مبارک باشه ایشالل...


فقط واسه اونایی که مثل من نگرانند میگم...:زودتر بریم سفارت افغانستان تا دیر نشده ویزا بگیریم برای افغانستان....اگه نشد تاجیکستان هم بد نیست(حالا درسته خطشون فرق می کنه ولی زبانشون مشترکه،نه؟).به هر حال از ما گفتن بود.

با این شکوفه ای که آق محمود و رفقا روی سیستم اقتصادی و اجتماعی و سیاسی و روابط خارجی و داخلی کشور،بالا آوردند؛بریم افغانستان،سنگین تریم ها....حد اقل نون خشک می دن دستمون بخوریم...واللا...


با این وضعیتی که داره پیش میاد،من از فردا دیگه برق ندارم ،این سیستم رو روشن کنم ، برایتون پست بزارم...،به هر حال از ما گفتن بود،ما که رفتیم افغانستان (.....)لغغ محمود و بچه ها....


(تو این پست به ذات همایونی ،فر کیانی،بزرگ خاندان بشریت و حضرت والا،آسید علی دیگه گیر ندادم....شماببخشین.)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد