در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

دیوان ایرج میرزا+دانلود

دانلود دیوان ایرج میرزا



ایرج میرزا یکی از شاعران عصر مشروطه به حساب میاد که از خصوصیاتش می شه به بد دهن بودن و استفاده از شوخی ها و طنز پورن در اشعارش اشاره کرد ولی از آتار معروفش میشه به قلب مادر و مثنوی زهره و منوچهر اشاره کرد که خیلی زیباست.



برای دانلود به بقیه مطلب برید:


کلمات کلیدی:

ایرج میرزا-دانلود کتاب-دیوان ایرج میرزا-کتاب و شعر -دانلود کتاب و موسیقی و همه چیز -ایرام من-کتاب ایرج میرزا با مثنوی زهره و منوچهر-دانلود دیوان اشعار ایرج میرزا ...

نام کتابحجمدانلود
دیوان ایرج میرزا1.1mb


نظرات 2 + ارسال نظر
شیوا دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:22 ق.ظ http://shiva.blogsky.com

وای من دربه در این کتلب بودم ٬ ممنون

چاکرتیم

آرمین دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ

ممنون فایلش کامل و سالم بود :)

خواهش می کنیم...فایل های این وبلاگ معمولا هیچ نقصی ندارند...اگه با مشکلی روبرو شدین ،بگید تا براتون حلش کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد