در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

خاک مردی

انگاری خاک مرده ریختن تو وبلاگم...

یه مدت هیچکی سری بهم نمی زنه...حتی دوستای قدیمی...

چی میشه اگه از منم یاد کنند؟؟؟؟؟؟

با این وضعیت این قلم شکسته رو میزارم زمین و بی خیال وبلاگ نویسی می شم و به روز های خوب گذشته بر فکر می کنم که وبم روزی 2000 نفر بازدید داشت...

اصلا چرا میگند خاک مرده؟؟؟

مگه خاک مرده چه خاصیتی داره؟؟؟

نمیدونم و الان هم ساعت 3 بعد از نیمه شبه و حوصله ندارم در موردش فکر کنم...

فقط می خوام کتاب «سمفونی مردگام»-عباس معروفی- رو تموم کنم...همین

خواسته زیادیه؟؟؟

فکر نکنم!

عزت زیاد...

شب خوش!.


نظرات 1 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ب.ظ http://rjzcompany.blogsky.com

سلام
خیالت راحت.
من از این به بعد بیننده همیشگی وبلاگت خواهم بود.
این کمبود لیننده بیشتر به خاطر فیلتر شدن وبلاگ قبلیته. تا بخوای دوباره همون بینندگان قبل را دور خودت جمع کنی، یه مدت طول میکشه. ولی مطمئن باش این مطالب با ارزشت ارزش اینو داره که بینندگانت دوباره زیاد بشند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد