در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

سیزده بدر

جاتون خالی....

سیزده به در کردیم در حد المپیک لندن


رفتیم دریا...زیبا کنار...بنده هم راهنما شدم و چون مسیر بلد بودم ،ساربانی ی کاروان رو بر عهده گرفتم...

بردمشون یه جایی که نه ترافیک بود و نه خیلی شلوغ بود و یر راست بود و دریا هم کنارشون...ولی بازم غُر زدند و ایراد گرفتند و .....

ولی کلان 13مون بدر شد دیگه...


خلاصه...خیلی خوش گذشت بهمون...


جای همه شماها خالی...

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ب.ظ http://rjzcompany.blogsky.com

من که سیزده بدر امسالم خیلی بد بود. مثل خود عدد ۱۳ نحس بود. ولی به هر حال سبزه گره زدم تا شاید آرزوهام برآورده بشه.

به امید خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد