در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

گل گلدون من+دانلود

دانلود آهنگ بسیار زیبای گل گلدون من

از من میشنوید حتما دانلود کنید:


لازم به توضیح که نیست؛آهنگ بسیار زیبای گل گلدون در دو حالت مختلف ،اولی فقط کلام و دومی بی کلام برای دانلود:

 

در باره :


ترانه در گام مینور ، ساخته فریدون شهبازیان ( در نسخه قدیمی تر کتاب تصنیف ها و ترانه ها ، آقای سعید مشکین قلم ، آهنگساز این ترانه را فریبرز لاچینی معرفی کرده ولی در تجدید چاپ آن نوشته فریدون شهبازیان )



متن شعر:

گل گلدون من شکسته در باد
تو بیا تا دلم نکرده فریاد
گل شب بو دیگه شب بو نمی ده
کی گل شب بو را از شاخه چیده
گوشه آسمون پر رنگین کمون
من مثل تاریکی، تو مثل مهتاب
اگه باد از سر زلف تو نگذره
من می رم گم می شم تو جنگل خواب
گل گلدون من ماه ایوون من 
از تو تنها شدم چو ماهی از آب
گل هر آرزو، رفته از رنگ و بو
من شدم رودخونه دلم یه مرداب
آسمون آبی می شه 
امّا گل خورشید 
رو شاخه های بید
دلش می گیره
درّه مهتابی می شه
امّا گل مهتاب
از برکه های آب
بالا نمیره
تو که دست تکون می دی
به ستاره جون می دی
می شکفه گل از گل باغ
وقتی چشمات هم میاد
دو ستاره کم میاد
می سوزه شقایق از داغ
گل گلدون من ماه ایوون من 
از تو تنها شدم چو ماهی از آب
گل هر آرزو، رفته از رنگ و بو
من شدم رودخونه دلم یه مرداب

(فرهاد شیبانی)


برای دانلود به ادامه مطلب برید:







پسوند: حجم:گزینه دانلود:
zip 2.1mb


نظر فراموش نشه

برای هر گونه انتقاد یا پیشنهاد به بخش نظر ها برید و نظر بزارید...

نظرات 2 + ارسال نظر
شادی شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ

با سپاس از شما

الف حسین الف سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام

باتشکر از شما . به نظرم شاید زیباترین دستگاه موسیقی اصیل ما
دستگاه همایون است که همتایی در عالم ندارد . دنبال این آهنگ در دستگاه همایون می گشتم بازهم ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد