در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

آهنگ همس - محمد نعیم+دانلود

دانلود آهنگ «همس» از محمد نعیم


آهنگ ”همس” از نوازنده ممتاز فلوت عربی ”محمد نعیم” آهنگی است که تمام غم ها و درد و دل هایتان را از درون به جوش می آورد. کلمه “همس” در زبان عربی به معنی “پچ پچ کردن و درگوشی حرف زدن” میباشد. این آهنگ به گونه ای است که آهنگساز بوسیله آهنگ تمام دردهایش را در گوش شما به آرامی میگوید ….

آهنگ Hams از آلبومی تحت عنوان Master of the Arabian Flute محصول سال ???? است. اگر به آهنگهای بیکلام غمناک مخصوصا آهنگهایی که با ساز فلوت نواخته میشود علاقمندید پیشنهاد میکنیم این آهنگ بینظیر را از دست ندهید.


دانلود در ادامه مطلب:

پسوند:حجم:گزینه دانلود:
mp34.5



در صورت هر گونه انتقاد و پیشنهاد ،نظر بزارید،ما خوشحال میشیم اگه کسی انتقاد کنه



نظرات 6 + ارسال نظر
امیر سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ق.ظ http://aprogrammer.blogsky.com

آهنگ فوقالعاده ایه، مخصوصا برا من که علاقه ی خاصی به زبان و آهنگ های عربی از این دست دارم...
اگه یه زحمتی بکشی و یه بیوگرافی هم از نوازندش بزاری که دیگه عالی میشه...

اگه لینکم هم کنی که دیگه لطف کردی واقعا

ممنون

لینکت هم کردم...

محمدرضا محسنی سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:04 ق.ظ http://www.roman-dastan.blogsky.com

سلام
من پیامتونو خوندم
خوشحال میشم که با شما تبادل لینک کنم
من شمارو لینک کردم
شما هم منو با داستان و رومان های عشقی لینک کنید
با تشکر

محمدم سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:19 ب.ظ http://spisoft.mihanblog.com

بابا خیلی باحالی من صاحب اون وبلاگه هستم که رفتی اینترنت اکپلورر 9 دانلود کردی راستش کلی خندیدم به کلک بودن خودم چون اون وبلاگه رو ساختم که از پیکو فایل استفادهکنم ماهی یک مرتبه هم یه مطلب مذخرف کپی شده توش می ریزم وبلاگ اصلی من www.spisoft.mihanblog.com هستش حتما سر بزن

دومان پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:39 ق.ظ

خیلی خیلی ممنونممممممممممممم.کلی اهنگ دانلود کردم.خدا قوت

محمد سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:43 ب.ظ

دست شما درد نکنه و سلیقه شما ستودنیه . دست مریزاد*

Amirreza سه‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 03:07 ق.ظ

عالی بود ممنونم، شب باشه و این آهنگ فقط..جانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد