در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

قطعه زیبا از پایور و دهلوی+دانلود

دانلود یک قطعه زیبا از پایور و دهلوی


سنتور و ارکستر


بسیار زیبا...باحجم کم



برای دانلود به ادامه مطلب برید:

پسوند:حجم:گزینه دانلود:
ogg.750kb


برای هرچه بهتر شدن وبلاگ،لطفکنید نظر بزارید:

نظرات 3 + ارسال نظر
هیوا سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:30 ق.ظ http://breath.blogsky.com/

سلام دوست من.
منو با اسم طعم تلخ نفس لینک کن.
بهم بگو با چه اسمی لینکت کنم.
ممنونم که بهم سر زدی.وبت خیلی خیلی جالبه.خوشم اومد.

انجام شد

محمدم جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:28 ق.ظ http://spisoft.mihanblog.com

سلام دستت درد نکه می دونی رو قالبم چقدر کار کردم چقدر برنامه ریزی دقیقی کردم که نکنه مثل سافت گذر یا پی سی دانلود ویا سایت های دیگه نباشه که نکنه یه بنده خدا که داره با دیال آپ میاد تو عضاب نباشه اون وقت فقط می گی وبت قشنگه دستت درد نکنه شوخی کردم بازم بهم سر بزن دارم دارم رو بخشای جالبی برنامه ریزی می کنم ای بابا بی کاریه دیگه تا صبح من نگه بانی میدم خونمونو دزد نزنه صبح می خوابم تا ظهر کلهم پدرم روزا نگه بانی خونرو می ده (بقول پدرم).میگه چقدر بیدار می مونی البته بی کار هم نیستم الان که دارم واست این پیم ام رو می نویسم 2تا کامپیوتر واسه تعمیر دستمه 4 تا دی وی فیلم بایت تبدیل و میکس کنم همشو هم باید تا شنبه تحویل بدم فعلا بای باید به وبلاگم برسم

محمدم جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ق.ظ http://ispsoft.ccz.com

بازم سلام می خواستم بگم اگه منظورت از اینکه خوبه علی نیست اینه که من لینکاشو کنارش گذاشتم واسه دانلود چون ie operam حذف شده فایر فاکسم اذیت می کنه لینک که میدم همش یه هو حذف میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد