در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

آهنگ میخک از مهسا وحدت و پژمان طاهری+ دانلود

دانلود آهنگ بسیار زیبای میخک از مهسا وحدت و پژمان طاهری


امروز با دست پر اومدن تا براتون لینک دانلود یه آهنگ بسیار زیبا به نام میخک رو بزارم که اطلاعات آهنگ و لایریک(غنا)به شکل زیر است...

سبک موسیقی سنتی و با ساز های سنتی خوانده میشه ...


شعر "میخک " سروده یِ " عزیز الله کاشانیان "

برگرفته از اشعار نوارکاست " ریشه در خاک "

آهنگساز " پژمان طاهری" اجرا " گروه ایرانی "

همخوانان " پژمان طاهری- مهسا وحدت" موسسه یِ فرهنگی هنری "آوای باربَد"


من به گلدانِ غمِ تنهایی ، گلِ میخک دارم
میخکِ سرخِ قشنگ و زیبا/بهرِ تو کاشتمش
تا به تو هدیه دهم/گلِ تنهایی را
ابر را گفتم آبش داده/باد را بهرِ نوازش چه سفارش کردم
تا به آن بوسه زند/بوسه هایِ آرام ، همچو پروانه به گل
گر به آن بوسه زنی ، با تو سخن خواهد گفت/این گلِ میخکِ من
حرف هایی دارد ، که از آن بی خبری/ناله هایی دارد ، همه از دَر به دَری
به سراغِ گلِ من گر آیید/این گلِ میخک را/به شما هدیه دهم یادگاری
یک گل سرخِ قشنگ و زیبا/بسپارید به خاطر/گلِ ما را
گل میخک تنهاست !/من سفر خواهم رفت/سفری طولانی
گل میخک تنهاست !



برای دانلود به ادامه مطلب بروید:


حجم:3.5MB

فرمت:MP3

دانلود از سرور پیکو فایل:




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد