در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

«پدر،مادر،ما متهمیم» از دکتر شریعتی+دانلود

دانلود کتاب معروف دکتر شریعتی
«پدر،مادر،ما متهمیم»

امروز با دست پر اومدم و براتون دانلود کتاب معریف و اعتراضی «پدر،ماد،ما متهمیم» از دکتر شریعتی رو آوردم.
حجم کتاب  کمه و فقط 30 صفحه هست.خوندنش خالی از لطف نیست،بلکه جالب هم هست...
براتون آرزوی موفقیت می کنم....
اگه دانلود کردید،نظرتون رو هم بگید...
دانلود در ادامه مطلب


دانلود با پسوند pdf

از سرور پیکو فایل:

حجم250KB


نظرات 4 + ارسال نظر
monib چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.monib.ir

سلام
دوره جدید کلاس مجازی ... به وبلاگ زیر مراجعه کنید
www.kelase-majazi.samenblog.com

مرو مهربان شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ق.ظ

ممنونننننننن ....... من که خیلی استفاده کردم :)

:)

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ

از بابت زحماتتون واقعا سپاسگزارم. امید بهروزیتون رو دارم.

آیدا جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ

خیلیییییییییییییییی ممنون خیلییییییییییییییی ازهرجا تلاش کردم دانلود نمیشد اما اینجا سریع دانلود شد مر30 خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد