در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

گزیده ای از داستان های مثنوی به نثر+دانلود

گزیده ای از داستان های مثنوی به نثر


دوستان برای امروز کتاب گزیده ای از داستان های مثنوی به مپنثر رو گذاشتم....

امیدوارم که خوشتون بیاد...


داستان های این مجموعه:

پادشاه و کنیزک

طوطی و بقال

طوطی و بازرگان

شیر بی سر و دم

کشتی رانی مگس

خرس و اژدها

کر و عیادت مریض

رومیان و چینیان(بسیار زیبا)

وحدت عشق(بسیار زیبا)

خر برفت و خر برفت

زندانی و هیزم فروش

تشنه بر سر دیدار

موسی و چوپان

مست و محتسب

پیر و پزشک

+ روایتی از زندگی مولوی




برای دانلود به بقیه مطلب بروید:



پسوند:pdf

حجم:128KB

سرور پیکو فایل


بعد از دانلود،نظرات شما موجب شادی دلهای ماست...

نظرات 2 + ارسال نظر
یک جراح پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ http://1jarah.blogfa.com

سلام.
راستش من شنیده بودم آدم اول باید واسه دیگران دعا کنه بعد واسه خودش!! :دی
امیدوارم رشته مورد علاقه تونو قبول شین:)
از وبلاگتون ممنونم ازش مجموعه اشعار فریدون مشیری رو دانلود کردم.
متشکرم:)

خواهش می کنم....

انشا الل.. شما هم قبول شی اونی رو که می خوای

afshin یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ

سلام دوست عزیز خسته نباشید ممنون عالی بود موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد