در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

کنکوریم....کنکوری

فردا کنکور ریاضی دارم...

شما دلتون صافه....برام دعا کنید،مستجاب میشه


آرزو می کنم که اول من رشته دلخواهم رو بتونم برم....دوم که هیچکی تو دنیا،کنکوری یا پشت کنکوری نباشه.....

البته من هنوز کنکوریم،ولی ممکنه که یهویی پشت کنکوری هم بشم...


محتاجم به دعای شما...


نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:15 ب.ظ

khoshhal misham be webam beyii.nazar shoma khososi dadid vase hamin taEd nashod.kheliyae dege ham nazar khososi midan taEd nakardam manzoram bi ehterami nabod..to avalesh bad harf zadi behem gofti lal hastam ya loknat zaban daram...man ham to donyae vagheiye injori harf ,,nemizanam fagat inja to weblogam injori minvisam.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ب.ظ

weblog shoma ham ke hich rah ertebati nadare,adam ye chiz khososi bekhad bege koja bege?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد