در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

رمان «ذوب شده» از عباس معروفی+دانلود

دانلود رمان «ذوب شده» از عباس معروفی


امروز با دانلود رمان «ذوب شده» اثر عباس معروفی اومدم...


من در مورد این رمان هیچ توضیحی نمیدم و تمام توضیحات رو به خود نویسنده واگذار می کنم که بهتر از هر کسی تونسته رمانش رو توضیح بده:


«رمان ذوب شده خیالها و خاطره های من از فضایی است که در آن نفس کشیده و زیسته ام، داستان نویسنده ای که زیر بازجویی و شکنجه ناچار به قصه پردازی شده و آن گاه در قصه های خودش گم می شود.

حاصل کار و تلاش داستانی من در سالهای جوانی است که می بایستی در همان زمان انتشار می یافته، نقد می شده، و برکار و راه ادبی ام تاثیر می گذاشته . اما ما ادمهایی هستیم که زمان و مکانمان به هم ریخته، نمیدانیم کی چرا کجاییم! 
و من نمیدانم حالا باید خوشحال باشم یا غمگین که نخستین رمان من بیست و شش سال دیر به دست خوانندگانش می رسد؛ جوان بیست و شش ساله ای که همسن و سالهاش را نمیشناسد، و نمیداند کجا باید بایستد؛ کنارمتولدین پاییز 1362 یا متولدین پاییز 1388 واقعاً نمیدانیم ، کدام ؟»

عباس معروفی


این کتاب سرفا جهت تورقی کلی ،برای دانلود گذاشته شده است و شدیدا پیشنهاد می شود که برای حمایت از نویسنده،کتاب را خریداری کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید


حجم:1.7mb


پسوند:pdf


دانلود از سرور پیکو فایل


نظرات 1 + ارسال نظر
hadis جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:38 ب.ظ http://hadis67.blogsky.com/

خیلی خوبه که زود به زود آپ میکنی من هم سعی میکنم زود به زود بهتون سر بزنم.موفق باشی دوست جون

خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد