در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

تصنیف زیبای «قصد جفاها» با سه تار «جلال ذوالفنون» +دانلود

تصنیف زیبای «قصد جفاها» با سه تار «جلال ذوالفنون» 
+دانلود


شعر این ترانه از مولانا و اهنگ آن از بیژن مفید و تنظیم آن از استاد ذوالفنون و با صدای بامداد می باشد . این تصنیف از آلبوم «سیم آخر» انتخاب شده است.



قصد جفاها نکنی ور بکنی با دل من     وا دل من وا دل من وا دل من وا دل من
قصد کنی بر تن من شاد شود دشمن من     وانگه از این خسته شود یا دل تو یا دل من
واله و شیدا دل من بی‌سر و بی‌پا دل من     وقت سحرها دل من رفته به هر جا دل من
بیخود و مجنون دل من خانه پرخون دل من     ساکن و گردان دل من فوق ثریا دل من
سوخته و لاغر تو در طلب گوهر تو     آمده و خیمه زده بر لب دریا دل من
گه چو کباب این دل من پر شده بویش به جهان     گه چو رباب این دل من کرده علالا دل من
زار و معاف است کنون غرق مصاف است کنون     بر که قاف است کنون در پی عنقا دل من
طفل دلم می نخورد شیر از این دایه شب     سینه سیه یافت مگر دایه شب را دل من
صخره موسی گر از او چشمه روان گشت چو جو     جوی روان حکمت حق صخره و خارا دل من
عیسی مریم به فلک رفت و فروماند خرش     من به زمین ماندم و شد جانب بالا دل من
بس کن کاین گفت زبان هست حجاب دل و جان     کاش نبودی ز زبان واقف و دانا دل من

دانلود در ادامه مطلب:





پسوند:MP3


حجم: 2.5mb


دانلود از سرور پیکو فایل



در صورتی که نتوانستید از سرور پیکوفایل دانلود کنید  اینجا  کلیک کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
hadis دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ http://www.hadis67.blogsky.com

_█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
___----------___██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█

tnx hony

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد