در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه

اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند/آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند؟!

خیلی ها فقط این دعا رو می خونند ولی نمیدونند پشت پرده چه خبره...نمی دونند که اونهایی که حتی فکرش رو نمی کنی،خیلی بیشتر از ما ،واسه ظهورش کار می کنند.

ولی اگه همه پشت از پشت پرده ها هم خبر داشته باشند که همه چیز خراب میشه...پس بهتره همه چیز رو،خدا خودش تنظیم کنه....که البته می کنه

ولی خداجون اگه راه داره:و اجعلنا من خیر انصاره و عوانه

ولی نمیدونم چرا یه مدته که احساس می کنم،ظهور بقیه الله نزدیکه...دارم بوش رو احساس می کنم

وای به حال اون روزی که ظهور بشه و ما در خلاف جهت بقیه الله قدم برداریم...

نظرات 5 + ارسال نظر
hadis سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ق.ظ http://www.hadis67.blogsky.com

salam khobiiiiiiiiiiiiiiid?
matlabet
Jaleb bOd
[sheklak gol]

خواهش

1حرکت باد چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ب.ظ http://aprogrammer.blogsky.com

روزی خواهد آمد...وقت امتحان بزرگ ما.

engineer جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ

خوشحالم که تو این دنیای تکنولوژی یادی از گمشدمون کردید...واقعا ممنونم.

این وظیفه منه...

[ بدون نام ] دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:41 ق.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:15 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد