در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

دانلود تصنیف «بوی می عشق تو»-سید خلیل عالی نژاد+دانلود

دانلود تصنیف «بوی می عشق تو»

امروز با دانلود آهنگ کیست که از عشق تو،پرده ی او پاره نیست اومدم.قبل از دانلود،یه نگاهی به متن شعر از بابا عطار و همینطور،متی در باره سرپرست گروه بندازید:

سید خلیل عالی نژاد: تنبورنواز و خواننده موسیقی مقامی، نه سال قبل در 27 آبان 1380 در سوئد کشته شد.

در این تصنیف:

کیست که از عشق تو پرده‌ی او پاره نیست
وز قفس قالبش مرغ دل آواره نیست

وزن کجا آورد خاصه به میزان عشق
گر زر عشاق را سکه‌ی رخساره نیست

هر نفسم همچو شمع زار بکش پیش خویش
گر دل پر خون من کشته‌ی صد پاره نیست

گر تو ز من فارغی من ز تو فارغ نیم
چاره‌ی کارم بکن کز تو مرا چاره نیست

هر که درین راه یافت بوی می عشق تو
مست شود تا ابد گر دلش از خاره نیست

هست همه گفتگو با می عشقش چه کار
هرکه درین میکده مفلس و این کاره نیست

درد ره و درد دیر هست محک مرد را
دلق بیفکن که زرق لایق میخواره نیست

در بن این دیر اگر هست میت آرزو
درد خور اینجا که دیر موضع نظاره نیست

گشت هویدا چو روز بر دل عطار از آنک
عهد ندارد درست هر که درین پاره نیست

عطار نیشابوری


گروه تنبورنوازان بابا طاهر
سرپرست گروه: سید خلیل عالی‌نژاد
خواننده: رامین کاکاوند

برای دانلود به ادامه مطلب برید:

پسوند فایل:MP3


حجم:2.7MB


دانلود از سرور پیکو فایل:


نظرات 7 + ارسال نظر
بانوی اجاره ای یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:40 ق.ظ http://wf3.blogsky.com/

خدا قوت ./

ali یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ق.ظ

salam man ali hastam ahle karaj va yeki az dosstdaran seyed khalile alinezhad.faghat mitonam begam baraye tamam hamsharianash moteasefam ke in mard ra nashnakhtan.heyf ke man an zaman nemidanestam tanbour o erfan chist.yadash gerami va rohash shad

بلی...منم واقعا متاسفام...

عرفان نوری یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ

عالی

ادم دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ب.ظ

با سلام مردان خدا هیچ گاه نمی میرند خدا بیامرزدش

بهررام دوشنبه 24 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:38 ب.ظ

راهش را ادامه میدهیم

سمیرا یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ب.ظ

با سلام, هم شهری های سید اونو خوب می‌شناختن و خیلی هم ایشونو دوس داشتن و دارن, البته همه دوس دارن, من خودم شدید عاشقشم و به عشق سید خلیل عالی نژاد هس که من کلاس تنبور میرم و میخوام از نوع کلامیش یاد بگیرم...

کرد های با غیرت دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:15 ب.ظ

ما همه به داشتن اسطوره هایی مثل استادعالی نژاد و شهرام ناظری و تمام اسطوره هامون افتخار میکنیم]اینم یادتون باشه که ایران و ایرانی مدیون اسطوره های کرد خودشون هستند....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد