در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

دکلمه شعر ارغوان با صدای هوشنگ ابتهاج + دانلود

شعر ارغوان با صدای ه الف سایه


دانلود صدای شاعر

دانلود صدای هوشنگ ابتهاج


امروز با دانلود  دکلمه شعر ارغوان با صدای خود شاعر اومدم...

 متن شعر رو در زیر میبینید و برای دانلود دکلمه با صدای خود ه.الف.سایه به ادامه مطلب مراجعه کنید...


متن شعر:(به دلیل مشکلات فنی،متن شعر حذف شد...در آینده دوباره متن در سر جای خود قرار داده خواهد شد)

پسوند:MP3


حجم:7.5MB


دانلود از سرور پیکوفایل




نظرات 5 + ارسال نظر
سلیمی آنگیل جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ http://angil.blogfa.com

خیلی عالی بود. سپاس!

amir جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 ب.ظ

ممنون واقعن!

خواهش واقعا

علیرضا شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام من از نهاوند شاگرد استاد ساکتم عاشقتم استاد کتاباتو کل شعراتو خوندم خیلی دوست دارم تو رو خدا استاد جوابموبده استاد من خیلی تنهام به همین دلیله که رفتم سراغه شعر و سنت قدیمی

[:S025:

عزیز جان، من که ابتهاج نیستم!!!!
من فقط کتابشون رو گذاشتم برای دانلود...
استاد الان آلمان سکونت دارند(تا اونجایی که من مطلع ام)
بنده یه وبلاگ نویس ساده ام!

ارغوان یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:10 ب.ظ http://ati8975.blogfa.com

اسمم.ارغوانه باتوجه به اسمم.این.اهنگو نمیتونم.لود کنم کمکم کنید

atefeh چهارشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 01:46 ق.ظ

خیلی متشکر از نظر لطفتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد