در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

در جستوجوی خوشبختی

من حرف خودمو می زنم

«ای مهربان‌تر از برگ در بوسه‌های باران»-استاد شجریان+دانلود

دانلود تراک بسیار زیبای «ای مهربان‌تر از برگ در بوسه‌های باران»




خواننده: محمد رضا شجریان
آلبوم: فریاد (قسمت 2)
آهنگساز: حسین علیزاده


ای مهربان‌تر از برگ در بوسه‌های باران
بیداری ستاره در چشم جویباران

آیینه‌ی نگاهت پیوند صبح و ساحل
لبخند گاهگاهت صبح ستاره‌باران

باز آ که در هوایت خاموشی جنونم
فریادها برانگیخت از سنگ کوهساران

ای جویبار جاری زین سایه برگ مگریز
کاین‌گونه فرصت از کف دادند بیشماران

گفتی به روزگاری مهری نشسته گفتم
بیرون نمی‌توان کرد حتی به روزگاران *

بیگانگی ز حد رفت ای آشنا مپرهیز
زین عاشق پشیمان سرخیل شرمساران

پیش از من و تو بسیار بودند و نقش بستند
دیوار زندگی را زینگونه یادگاران

این نغمه‌ی محبت بعد از من و تو ماند
تا در زمانه باقی است آواز باد و باران

محمد رضا شفیعی کدکنی


* بازی کلام هنرمندانه‌ای با این بیت سعدی:

سعدی به روزگاران مهری نشسته بر دل
بیرون نمی‌توان کرد الا به روزگاران


برای دانلود به بقیه مطلب بروید:



دانلود از سرور پیکو فایل


حجم:3mb


پسوند mp3




نظرات 6 + ارسال نظر
hadis پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ http://hadis67.blogsky.com/

سلام. نه هیچکدوم.چطور مگه؟

ممنون ....
ابهام زدایی شد

hadis جمعه 17 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ http://www.hadis67.blogsky.com/

likeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

وبم شبیه فیسبوکه؟؟؟؟؟؟؟

آرمین سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:51 ق.ظ

من عاشق این ترانه هستم !!!!!!!! نمیدونستم استاد شجریان هم اینو خونده !!!!!
واقعا ممنونم !!!!!!!

قابلی نداشت...

مانی شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:48 ق.ظ

سلام
بسیار جالب بود
متشکرم

پریسا سه‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 01:49 ب.ظ

مصرع اخر توی اهنگ نیست؟ نصفه است/

امیر سه‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 10:45 ب.ظ

احسن به آهنگ خوبی که گذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد